3003 5052 Aluminium Diamond Tread Plate

Breve descrizzione:

A piastra di diamante, cunnisciuta ancu cum'è piastra di scacchiera, piastra di battistrada è piastra di pavimentu Durbar, hè un tipu di scorta di metallo cun un mudellu regulare di diamanti alzati o di linee da un latu, cù u latu inversu senza tracce. A piastra di diamante hè di solitu acciaio, acciaio inox o alluminiu.

Caratteristiche di Aluminium Checker Plate (Aluminium checker plate, Aluminium checkered Plate)

►Antiscid

►Luce in pesu

►Convenient assembling

►Smuntà

Lega / Grade AA3003
Temperatu / Durezza O, H14, H16, H18, H24, H26
MOQ 6MT per ogni taglia
Tecnica Rolling à Fretu
Spessore (mm) 0.28-6.00mm
Larghezza (mm) 800-2000mm
Lunghezza (mm) 800-8000mm


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Descrizione di u Produttu

A piastra di alluminiu di diamante o a piastra di pavimentu hè ampiamente aduprata per una varietà di applicazioni strutturali, architettonichi è cusmetichi. Un metudu hè statu sviluppatu per rotulà placche metalliche cù un mudellu "lug" rialzatu, chì furnisce à u cliente parechje scelte per risponde megliu à i bisogni di u prugettu, cù qualità specifiche di pulibilità, resistenza à l'impattu, forza di supportu è resistenza à a corrosione.

A piastra di diamante, cunnisciuta ancu cum'è piastra di scacchiera, piastra di battistrada è piastra di pavimentu Durbar, hè un tipu di scorta di metallo cun un mudellu regulare di diamanti alzati o di linee da un latu, cù u latu inversu senza tracce. A piastra di diamante hè di solitu acciaio, acciaio inox o alluminiu.

3003 H22 Diamond Tread Plate - Questu hà e stesse proprietà di l'aluminiu standard 3003 cù u schema di battistrada alzatu per migliurà a trazione. Questu hè assai comunemente adupratu per scatule di attrezzi, pannelli murali, pavimenti, rivestimenti di letti di camion è rivestimenti, attrezzature per garage è attelli, piatti di passu è qualsiasi altra applicazione chì abbia bisognu di u pesu leggiu è di a forza di l'aluminiu 3003 cù una trazione aumentata di u mudellu di battistrada alzatu.

Fogliu di scala d'aluminiu, Piastra di alluminiu Brite, Pruduttori di piastre à scacchi d'aluminium, Porcellana di fogli d'aluminiu perforatu, Pruduttori di fogli di diamante, Pruduttori di piastre di alluminiu

L'alluminiu di a serie 3000 hè una lega d'aluminiu di manganese, è a so cumpusizione di manganese hè di circa 1,0-1,5%. A serie Aluminium 3000 hà a migliore funzione anti-ruggine. Cusì, stu tipu di leghe cumuni di alluminiu hè cunvenziunale adupratu in climatizazione, frigorifero, fondu di vittura è altri ambienti umidi. U so prezzu hè più altu chè l'aluminiu di a serie 1000. In più, l'aluminiu di a serie 3000 ùn pò micca esse trattatu termicamente è rinfurzatu, ma pò esse rinfurzatu da u prucessu di laminazione à freddo.
I prudutti rappresentativi di questu leghe cumuni di alluminiu sò 3003, 3A21, 3004, 3015 ecc. A lega d'aluminiu 3003 hà una alta plasticità è una saldabilità eccellente. L'alluminiu 3003 pò esse adupratu per fà varii liquidi o contenitori di gas, cume serbatoi d'oliu, benzina o tubi d'oliu lubrificanti ecc.
Aluminium 3000 hè unu di i prudutti di vendita calda di l'industria di l'Alluminiu RUIYI. Frà numerosi legami cumuni di alluminiu, RUIYI Aluminium vi pò furnisce prudutti di lega d'aluminiu 3003 di alta qualità è multi-tippu, per aiutà a vostra impresa.

3003 Aluminium Diamond Tread Plate

Lega: 3003

Temperamentu: H16, H18

Spessore: 0.05mm-0.2mm

Larghezza: 80-1600mm

Culore: Culore RAL, Argentu, Doratu, Bronzu, Negru, Rosa, Rossu, verde, culore in acciaio inox

Spazzolatu: Doppiu latu finitu

Granu superficiale: granu drittu, granu Nakanaga, granu cortu, granu di mudellu croce

Prutezzione di a superficia: cun film o micca, secondu a vostra esigenza

Dettagli di Imballu: Paletta di legnu forte imballu di navigazione secondu ISPM 15

Dettaglio di consegna: circa 15 ghjorni dopu avè ricevutu u depositu

Nota: a vita di scaffale di a pellicula di a prutezzione superficiale hè di 6 mesi, depositu, esigenze di stock: asciuttu è ventilatu, evite u calore è u sole direttu. Se in alta temperatura, ambienti puntelli di sole, seranu residui o incapaci di strappassi in più di u fenomenu

Applicazione

1. Cappa di gamma è turbina à fumi

2. Aria condizionata

3. Scaldà acqua è calurificatore

4. Cambia è accende

5. Ferramenta elettronica

6. Lampi è fanali

7. Pannellu cumpostu d'aluminiu

8. Apparecchi casani è casani

9. Inguernu telefuninu

10. Cornice d'aluminiu

11. Fine ambry

12. Cunsigliu laminatu

13. Segnu è targhetta cù u nome

14. Valigie, valigie è valigie

15. Piastra à prova di focu

16. Pannellu urdinatore

17. Pannellu di decorazione di l'auto

Feature

1. Super forte metallicu, culore riccu, à a moda è di lussu

2. Pò esse stampendu direttamente furmendu, è e parti di curvatura resistenti à scoppiu

3. Durabilità di lavanderia, resistente à i graffi

4. Elettricità anti-statica, senza aspirazione, faciule da pulisce


  • Precedente:
  • Next:

  • Prudutti Relativi