A Cina annullerà più sconti di l'impositu nantu à u valore aghjuntu per alcune esportazioni d'acciaiu da u 1 d'Agostu, u so Ministeru di e Finanze hà dettu ghjovi u 29 di lugliu.

Tra questi ci sò sconti per i prudutti in acciaio piatti classificati in i codici di u Sistema Armonizatu 7209, 7210, 7225, 7226, 7302 è 7304, cumprese bobine laminate à freddo è bobine galvanizate à immersione à caldu.
A rimozione di i sconti hè destinata à "prumove a trasformazione, l'aghjurnamentu è u sviluppu di alta qualità di l'industria siderurgica", hà dettu u ministru.
E paure di una rimozione di e sconti fiscali per e esportazioni di CRC è HDG cinesi anu mantenutu u mercatu mutu in l'ultime settimane, cù i cumpratori d'oltremare chì anu decisu d'aspittà e cose.
A maiò parte di e cumpagnie di cummerciu anu cessatu di emette offerte à a mità di lugliu perchè i so margini di prufittu ùn eranu micca abbastanza per cumpensà a perdita potenziale da una rimozione di u rimborsu per u 13% di l'IVA, anu dettu e fonti.
Alcune case di cummerciu è mulini si sò ancu affrettati à spustà i so carichi in zone ligate per evità queste pussibili perdite.
"Hè assai difficiule di cunclude qualsiasi transazzione per l'acciau pianu à causa di l'incertezza annantu à i cambiamenti fiscali, perchè i cumpratori ùn sò assai disposti à entrà in trattative", avia dettu à Fastmarkets un trader a settimana scorsa in Fastmarkets

Tempu di posta: Aug-01-2021