L'imprese chinesi ligati à l'acciaiu aghjustanu e so attività quandu i prezzi tornanu à a normalità, dopu una ripressione di u guvernu nantu à a speculazione in u mercatu di materiali assai necessarii per e fabbriche.

In risposta à u salitu di u prezzu di mesi per e merci in quantità cum'è u minerale di ferru, u primu pianificatore ecunomicu di a China hà annunziatu marti un pianu d'azzione per rinfurzà a riforma di u mecanismu di i prezzi durante u 14u periodu di u Pianu Cinquennale (2021-25).

U pianu mette in risaltu a necessità di risponde adeguatamente à e fluttuazioni di i prezzi di u minerale di ferru, di u ramu, di u granu è di altri prudutti di massa.

Impulsatu da a liberazione di u novu pianu d'azione, i futuri di rinfrescamentu sò cascati 0.69 per centu à 4.919 yuan (767,8 $) per tonna marti. U futuru di u minerale di ferru hè cascatu di 0,05 per centu à 1.058 yuan, segnalendu una riduzione di a volatilità dopu à una crisi scatenata da a ripressione di u guvernu.

U pianu d'azzione di marti face parte di sforzi recenti da i funziunarii chinesi per frenà ciò ch'elli anu chjamatu speculazione eccessiva in i mercati di e materie prime, purtendu à forti perdite di materie prime industriali luni, sia in Cina sia à l'estranger.


Tempu di posta: Sep-15-2021