Quantu tippi di placche di alluminiu metallicu ci sò? Induve hè adupratu?

Per i cuncettori interni, menziunà e piastre metalliche hè guasi equivalente à e piastre d'aluminiu è l'acciaiu inox. Cù regulamenti di focu sempre più stretti è a maturità graduale è u realisimu di a tecnulugia di produzzione di materiale metallicu, hè solu una questione di tempu prima chì i materiali metallici di Classe A incombustibili rimpiazzanu i materiali infiammabili di Classe B.

Oghje, discuteraghju cun voi u cuntenutu cunnessu di a piastra d'aluminiu, principalmente per risolve i seguenti prublemi:

1. Chì vole dì a "piastra d'aluminiu" spessu aduprata da i cuncettori?

2. Chì sò e caratteristiche di u legnu d'aluminiu?

3. Chì sò i metudi di trattamentu per a placca d'aluminiu?

01. Chì vole dì "placca d'aluminiu"? Induve pò esse adupratu?

16
10

1. Applicazione di materiali metallichi

Prima di spiegà, vedemu prima quanti materiali metallichi ponu rimpiazzà i materiali tradiziunali.

△ invece di legnu di tettu

△ Invece di vernice bianca in lattice

Rimpiazzà u saccu duru / finitura incisa in coghju

Oltre à i cambiamenti in i materiali aduprati in u casu di cuncepimentu, si pò ancu vede da l'ispezione di u focu sempre più rigorosa chì u metale rimpiazzerà inevitabilmente i materiali di a Classe B. A futura industria di cuncepimentu interiore (in particulare l'industria di a muffa) aduprerà materiali di piastra d'aluminiu per seguità a seguita. E rifiniture attuali di petra è di legnu sò di listessu ordine di magnitudine.

2. Chì hè esattamente a placca d'aluminiu in bocca à u designer?

△ U nome di a placca d'aluminiu in bocca di u designer

Ricunnosce queste placche di metallo hè difficiule quant'è di distingue u legnu, u grande core, multi-stratu, u compensatu, u compensatu, u pannellu di vaniglia, u pannellu Ouzong, u pannellu di particelle, u pannellu di particelle, u pannellu Aosong ...

Chì devu fà avà? Ùn vi ne fate, ognunu hà prima stabilitu una capiscitura cumpleta di e placche d'aluminiu. Da a perspettiva di a logica di classificazione, i pannelli d'aluminiu aduprati in l'industria di a dicurazione architettonica sò principalmente divisi in dui tippi: "pannelli singuli in alluminiu" è "pannelli cumposti".

Unu, impiallacciatu d'aluminiu

△ Impiallacciatura in Aluminiu

L'impiallacciatura d'aluminiu si riferisce à un novu tipu di materiale di decorazione di l'edificiu chì utilizza u fogliu di lega d'aluminiu cum'è materiale di basa, hè trasfurmatu da curvatura CNC è altre tecnulugia dopu u trattamentu di cromu, è dopu trattatu da fluorocarbonu o tecnulugia di pulverizazione di polvere. I piatti di alluminiu di trasferimentu di granu di legnu, i piatti di alluminiu perforati, i piatti di alluminiu di imitazione di pietra, è i piatti di alluminiu specchiu chì spessu dicemu chì tutti appartenenu à stu tipu di piastra di alluminiu.

b. Cunsigliu compostu

△ Pannellu di Aluminium Plastic

U pannellu cumpostu d'aluminiu hè un termine generale, chì si riferisce principalmente à u pannellu d'aluminiu revestitu trattatu chimicamente (impiallacciatura d'aluminiu) cum'è materiale di superficie, cumpostu nantu à un substratu adattatu, è infine trasformatu in un pannellu compositu d'aluminiu attraversu vari metodi di trasfurmazione cumplicati. Sicondu diversi sustrati cumposti, i pannelli cumposti d'aluminiu anu pruprietà materiali diffirenti.

Per esempiu, i pannelli ordinari di alluminiu-plastica sò pannelli cumposti di plastica + impiallacciatura di alluminiu, chì non solu cunservanu e caratteristiche di i plastichi, ma supere ancu i svantaghji di i materiali metallichi per e plastiche.

△ L'applicazione interiore di pannelli di alluminiu-plastica

Un altru pannellu cumunu d'aluminiu cumunu hè u pannellu d'aluminiu in favi: hè un materiale cumpostu cumpostu di metallu in favi di lignu + impiallacciatura d'aluminiu. Oltre à cunservà e caratteristiche di prestazione di u impiallacciu di alluminiu, u stratu di basa di a struttura metallica in nido d'ape compensa ancu assai a flessibilità di u impiallacciu di alluminiu. In occasioni spaziali sempre più grandi, per assicurà a pianezza di u materiale impiallacciatu, questu materiale serà adupratu.

12
13

2. Cunniscenza di l'aluminiu veneer

Dopu avè divisu i pannelli d'aluminiu in "pannelli singuli d'aluminiu" è "pannelli cumposti", tuttisi duveria avè in mente un quadru grezzu. Dopu, lasciaremu cuncintrà nantu à a cunniscenza di i materiali in impiallacciatura di alluminiu chì tutti devenu cunnosce.

1. A diferenza trà impiallacciatura d'aluminiu è stacciaio inox

△ Schema di struttura di stainles

s tippi d acciaiu

U trattamentu di a superficia di thA piastra d'acciaiu inossidabile hè direttamente nantu à a piastra d'acciaio inossidabile pura attraversu galvanoplastia, rivestimentu d'acqua, ecc., filamentu, sabbiatura o incisione, chì hè simplice, ruvida è faciule da ricurdà. U metudu di trasfurmazione di u legnu d'aluminiu hè più cumplicatu.

△ Aluminium graficuimpiallacciatura

A struttura di oimpiallacciatura di dinariu d'aluminiu hè cumpostu principalmente di pannelli, rinforzi è anguli. A superficia hè generalmente trattata cù cromu è dopu trattata cù fluorocarbonu o pulverizazione, generalmente divisa in dui strati, trè strati o quattru strati. AluminuL'impiallacciatura m usa generalmente una piastra di alluminiu puru di spessore 24mm o una piastra in lega d'aluminiu di alta qualità cum'è materiale di basa per u trattamentu di a superficie. In Cina, pannelli in lega d'aluminiu di spessore 3,0 mm sò generalmente usati per a decorazione di muri esterni.

△ Impiallacciatura d'aluminiumudellu

Hè menzionatu in a vera guida di cumbattimentu: u rivestimentu fluorocarbonu hà una resistenza à a corrosione eccellente è resistenza à u clima, pò resistere à a pioggia acida, à u spruzzu salitu è ​​à diversi inquinanti di l'aria, hà una resistenza eccellente à u calore è u fretu, è pò resistere à i forti raggi ultravioletti. Mantene u culore immutatu, senza gessatura, è longa vita di serviziu. Dunque, sti metudi di trattamentu apparentemente cumplicati anu purtatu ancu à l'usu di pannelli d'aluminiu invece di l'acciaio inossidabile cum'è muri cortina esterni in grandi edifici.

2. Vantaghji of impiallacciatu d'aluminiu

U fundamentalea ragione per cui i rivestimenti in alluminiu è i piatti in acciaio inox sò diventati i dui giganti di i piatti di metallu decorativi interni hè chì i rivestimenti in alluminiu anu e caratteristiche seguenti:

1. Pianu leggeru and alta forza

U 3,0 mm thiA piastra d'aluminiu ck pesa 8 kg per quadratu è hà una resistenza à a trazione di 100280N / m. (N = Newton, unità meccanica)

b. Bona durabilitày è resistenza à a currusione

Aduprate pvdf fluorvernice à l'ocarbonu o pulverizazione di polvere per assicurà una eccellente resistenza à u clima è resistenza à a corrosione.

c. faciule da process

Da adopting u prucessu di prima trasfurmazioni è dopu di pittura, a piastra d'aluminiu pò esse trasfurmata in varie forme geomettriche, cume piatte, curve è sferiche, in modu da soddisfà i requisiti di modellazione cumplessi di l'edificii.

d. Uanti-rivestimentu uniforme è parechji culori

L'advaA tecnulugia di rimozione di spruzzu elettrostaticu nced rende a vernice è a piastra di alluminiu aderiscenu uniformemente, hà una varietà di culori, hà un grande spaziu di selezzione, è risponde à i requisiti architettonici.

e. micca faciule da stàin, faciule da pulisce è mantene

U non-adL'esistenza di u rivestimentu di fluoru rende difficiule per i contaminanti di aderisce à a superficia, è hà una bona prestazione di autopulizia.

f. installazione è custruzzione, cunvenienti è veloci

Dopu ta piastra d'aluminiu hè trattata in fabbrica in cunfurmità cù i disegni di l'ordine, hè installata direttamente in situ, senza tagliu è trasfurmazione in situ. Dunque, l'efficienza di a custruzzione hè assai alta, soprattuttu quandu si face una certa mudellazione di superficie poligonale è bidimensionale, sta funzione hè più riflessa.

G. Cesse riciclatu è riutilizatu, bonu per a prutezzione di l'ambiente

I pannelli di alluminiu sò diversi da i materiali decorativi cum'è u vetru, a pietra, a ceramica è i pannelli di alluminiu-plastica. Pò esse riciclati à 100% è anu un valore residuale elevatu.

15
14

3. Svantaghji diimpiallacciatura d'aluminiu

① U più grande disadvanA tage di impiallacciatura di alluminiu hè chì hè difficiule d'ottene un altu gradu di effettu di riduzzione in a sustituzione di a tattilità di i materiali tradiziunali.

② Quandu alluminiuL'impiallacciatura um hè aduprata cum'è materiale decorativu in una grande area, hè difficiule per assicurà a pianezza di a piastra d'aluminiu è hè faciule da pruduce ondulazioni. Dunque, quandu a pianezza di a piastra d'aluminiu hè necessaria, ùn hè micca cunsigliatu di aduprà a sola piastra di alluminiu, ma a piastra di alluminiu in favi hè megliu.

△ Se u pla di metallohè troppu magru, a superficia deve esse irregulare

Benintesa, sti difetti ùn seranu micca cuparti. Perchè queste vene di alluminiu anu queste caratteristiche, anu una pusizione alta in l'industria di a lamiera è sò largamente aduprate in ambienti interni è esterni.


Tempu di posta: Feb-25-2021