Quantu tippi di placche di alluminiu metallicu ci sò? Induve hè adupratu?

I graffi nantu à a superficia di e placche di alluminiu sò più propensi à accade in u prucessu di trasfurmazione di e placche di alluminiu. Hè spessu causatu da una trasfurmazione impropria, chì face dannighjà a superficia, chì affetta seriamente l'estetica di a placca d'aluminiu. Tuttavia, i graffi sò digià apparsu. U seguitu descrive u trattamentu di graffiatura superficiale di a piastra di alluminiu. mètudu.

I graffi superficiali nantu à a piastra d'aluminiu ponu esse trattati. In breve, ci sò dui metudi: fisicu è chimicu: u metudu fisicu hè lucidatura meccanica, specificamente sabbiatura, tiratura di fili, ecc. Stu metudu hè generalmente adupratu per graffi più profondi. I metudi chimichi adupranu generalmente reagenti chimichi per a lucidatura. In breve, i reagenti chimichi sò aduprati per corrodà a superficie di l'aluminiu. I graffi anu bordi taglienti è a velocità di currusione hè rapida. I graffi più leggeri ponu esse cumpletamente eliminati dopu a lucidatura chimica. , U materiale lucidatu chimicamente hà un aspettu luminosu è bellu. Generalmente, i dui metudi sò aduprati inseme, è l'apparizione di l'aluminiu pò uttene un bonu effettu decorativu.

A soluzione à u scratch nantu à a superficia di a piastra d'aluminiu:

1. A cinta di travagliu nantu à u stampu in lega d'aluminiu deve esse lucidata liscia, sì u cultellu viotu di u muffu di estrusione hè abbastanza, è sì a superficia hè liscia.

2. In u prucessu di produzzione di placche di alluminiu in lega, fate attenzione à a produzzione di linee di muffa. Una volta chì e linee sò generate, a muffa deve esse caricata à tempu per fermà a produzzione.

3. In u prucessu di sega di placca d'aluminiu: ogni sega hà bisognu di pulisce a segatura di tagliu in tempu. Impedisce i graffi secondarii.

4. Similmente, in u prucessu di lavorazione di e placche di alluminiu CNC, hè ancu necessariu prevene chì e scorie di alluminiu residuale nantu à l'attrezzu si graffi.

5. Ci sò inclusioni dure in i profili d'aluminiu industriale esposti o strisce di grafite nantu à a pista di scarica o u lettu altalena. Evite graffi nantu à a superficia di a piastra d'aluminiu quandu i detriti duri sò in cuntattu cù a piastra d'aluminiu.

6. In u prucessu di produzzione è manipulazione, manighjà cun cura è pruvate à evità di trascinà o di girà a piastra di alluminiu in lega à piacè.

7. Arrangiate raghjone e placche d'aluminiu è pruvate à evità l'attriti mutuali.


Tempu di posta: Feb-25-2021